Berlingske Business
For abonnenter

Portræt af et suverænt image: Lego vinder det hele

For første gang vinder en enkelt virksomhed Berlingske Business Magasins Imageanalyse på samtlige ni parametre – lige fra ledelse til konkurrenceevne. Det er de globale legetøjsmagere i Billund, der bliver en suveræn vinder i analysen, hvor knap 4.200 danske erhvervsledere har bedømt 140 virksomheder. Læs også om sidste års vinder Novo Nordisk – og om de største stigninger og de største fald. Det er tid til Imageanalysen 2017.

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen