Berlingske Business
For abonnenter

Ny topchef gør Tiger klar til salg: »Vi var blevet for meget spøg og skæmt«

maix
Portræt af Mette Maix, CEO af Flying Tiger Copenhagen. Foto:

Detailkæden Flying Tiger Copenhagen var kommet for langt væk fra sin kerne og blevet for "fjollet og lalleglad", siger den nye topchef Mette Maix, som er i gang med at trække kæden tilbage på sporet og dermed gøre den klar til salg, sådan som ejeren EQT pønser på. Tiger-poten skal samtidig sætte et større aftryk i USA i år, fortæller Maix.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen