Berlingske Business
For abonnenter

Imageanalysen 2017: Lego funkler, mens magien er gået af Mærsk

Bali Padda
Overskrift
Arkivfoto. Bali Padda, Legos nye førstemand, dvæler ikke lang tid ved placeringen som årets imagevinder, da vi præsenterer ham for Berlingske Business´ Imageanalyse 2017.  Foto:
 

Ledelsesskift, strategiskift og hvad man nærmest kan kalde et innovationskrak, giver A.P. Møller - Mærsk den hidtil ringeste placering i Berlingske Business Magasins Imageanalyse, hvorimod Lego vinder det hele og skubber Novo Nordisk af tronen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen