Berlingske Business
For abonnenter

Danske højttalerproducenter spiller højt, men for få hører dem

Danske højttalerproducenter - billede fra Hi-Fi Klubben
Foto:

Danske højttalerproducenter har måttet tilpasse sig efterspørgslen på markedet i de seneste år. Faldende priser, og en ny opfattelse af definitionen på god lyd, har betydet, at flere producenter har blodrøde tal på bundlinjen. Det viser en ny analyse lavet af Berlingske Research.

Brancheanalyse af 28 danske højttalerproducenter.pdf Brancheanalyse af 28 danske højttalerproducenter.xlsx

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen