Berlingske Business

Tryg inviterer 300 iværksættere inden for dørene

tryg

Tryg vil fremtidssikre forretningen og skille sig ud, og derfor har forsikringskæmpen allieret sig med 300 iværksættere, der skal konkurrere om at blive Trygs fremtidige partnere.

Trygs store satsning, der har fået navnet "The Camp", har ambitioner om at indgå mindst ti partnerskaber om et par år.

Det skriver dagbladet Børsen.

»Vi vil have fat på den dna, der skal til, når man er en iværksættervirksomhed. Og vi vil have dem, der tænker nye løsninger, hvad enten det er inden for finans eller noget andet. Det tror jeg er vores bedste forsvarsværn,« siger Lars Bonde, koncerndirektør i Tryg, til dagbladet Børsen.

xx

Iværksættervirksomhederne skal gerne arbejde med teknologi, der kan spille ind i Trygs forretning inden for eksempelvis sundhed og betalingsløsninger.

De klassiske forsikringsforretninger, som bil og indbo, forventes at blive mindre i fremtiden, da nye biler bliver mindre og mere sikre og huse bedre rustet mod indbrud. Tryg vil ikke blot se til mens forretningen langsomt skrumper ind og vil derfor satse på helt nye veje.

Trygforsikring

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen