Berlingske Business

Thomas er klar til den endelige byttehandel: Kan han forvandle en hårnål til et Rolex?

 

I podcasten »Hårnålens Værdi« satte salgscoachen Thomas Jarolics sig for at bytte en næsten værdiløs hårnål til et eksklusivt Rolex-ur. Se den allersidste byttehandel her.

I maj kastede Thomas Jarolics sig ud i et ambitiøst projekt. Inspireret af en canadisk fyr, der byttede sig fra en papirklips til et hus, satte han sig for at bytte én hårnål til et Rolex-ur. Med podcasten »Hårnålens Værdi« har Berlingske Business fulgt hans rejse og mission om at vise, at den gode ide ikke behøver være banebrydende, før den kan skabe værdi. Podcastserien på i alt 20 afsnit handler om evnen og viljen til at bytte sig til tops gennem mennesker, produkter og salgsteknikker.

Thomas Jarolics i Arne Jacobsens klassisker "Ægget".

Du kan lytte til »Hårnålens Værdi« på iTunes og Spreaker.com eller i din podcast-app.

Podcasts fra Berlingske Business sponsoreres af Nordea.

Læs mere om Thomas Jarolics på Jarolics.dk

Seneste Business TV

Topledernes univers Se alle

Ugens vinder og taber Se alle

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen