Berlingske Business

Praj en taxa i København eller Kroatien

Click A Taxi_7.februar
Click A Taxi sætter rekord og bliver global med en dækning i 50 nye lande Foto:

Click A Taxi har udvidet dækningen, og den danske taxa-app dækker nu 50 lande i alt og når ud til over en milliard mennesker - hvilket er en ny rekord.

Click A Taxi er verdens første og eneste globale taxa-app, og i det sidste døgn har selskabet øget sin dækning til 50 lande. Brugere kan nu praje en taxa i mere end 5.000 byer og kan vælge mellem 300.000 taxaer.

"Vi har alle nogle fantastiske gratis apps, som virker alle de steder, vi rejser hen. For eksempel Google Maps og vi forventer, at de virker, lige meget hvor vi er. Click A Taxi er den første taxa-app, som bygger på de samme principper. Vi hjælper dig med at finde en taxa, uanset hvor du er," siger administrerende direktør Søren Halskov Nissen.

Click A Taxi blev stiftet i 2010 og har siden da blandt andet vundet Ivækstprisen 2012 og fik prisen som Årets App 2012 ved Danish App Awards. Selskabet har rejst 2,1 millioner dollar i kapital og omfatter mere end 2.000 af verdens taxaselskaber.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen