Berlingske Business
For abonnenter

Lykke-målet: »Verden skal helst få det lidt bedre, hvis man får succes«

14BUSBoost-Mette-Lykke-1032.jpg
Efter Endo­mondo-succesen er Mette Lykke nu med til at få yderligere skub i Too Good To Go-konceptet. »Giv ikke op. Bliv ved. Selv når det ikke ser ud som om, der er en vej, så er der altid noget, man kan gøre,« lyder rådet til iværk­sættere. Foto: Thomas Lekfeldt

Mette Lykke har sagt farvel til livsværket Endomondo og direktørposten i et internationalt selskab for at begynde forfra i en ung virksomhed på Amager. Hvis man som iværksætter får mulighed for at vælge et projekt, der har et ædelt formål, så vælg det, lyder opfordringen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen