Berlingske Business
For abonnenter

Frederikke hentede 333.000 fra offentligheden til vinrøde laksko: »Jeg turde ikke sige, at det var det, jeg gik efter«

09BUSPix1-Sko-135532.jpg
Iværksætteren Frederikke Schmidt har hentet flere penge gennem crowdfunding til sine sko, Roccamore, end hun regnede med. Foto: Niels Ahlmann Olesen

Frederikke Schmidt hentede 330.000 kr. via crowdfunding. Det var nok til at producere den første kollektion højhælede sko med stødabsorberende sål, som de 306 crowdfunding-investorer havde spyttet penge i.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen