Berlingske Business

En hårnåls værdi: Salgscoach er én drink tættere på Rolex-ur

Hårnålens Værdi
Thomas Jarolics vil bytte sig fra en hårnål til et Rolex. Her bytter han en håndcreme til en orkide i en blomsterbutik på Amager. Foto:

Thomas Jarolics har byttet sig fra en hårnål til et cocktailkursus for 25 personer. Kurset bliver næste brik på vejen i salgscoachens mission om at bytte sig fra en værdiløs hårnål til et Rolex-ur. Følg hans rejse i Berlingske Business’ podcast »Hårnålens Værdi«.

Salgscoach Thomas Jarolics er i øjeblikket aktuel i Berlingske Business’ podcast »Hårnålens Værdi«, hvor han i første sæson har sat sig for at bytte en værdiløs hårnål til et Rolex-ur.

I podcastens ottende afsnit, der udkommer i dag, formår Thomas Jarolics at bytte sig fra et rejsegavekort til Aclass.dk af en værdi på 7000 kr. til et cocktailkursus for 25 personer af en værdi på 10.125 kr.

Cocktailkurset bliver dermed næste brik i fortællingen om, hvordan den ivrige salgscoach vil benytte sit salgsgen til at give en ubetydelig genstand værdi, men der er endnu lang vej til målet om det dyre ur.

Onsdag

Fra helikoptertur over New York til samtale med Claus Meyer

Hårnålen, som startede det hele, blev i første afsnit byttet til en creme fra Matas til 40 kr. Cremen blev til en orkide, som blev til en vin, og derefter begyndte det for alvor at tage fart.

Vinen solgte Thomas Jarolics til fordel for en helikoptertur over New York.

02BUSPix-side-7-Tvede-og-Ma.jpg

Helikopterturen blev efter en samtale med den succesfulde kok Claus Meyer til en treretters menu på restaurant Agern og en guidet rundtur på Grand Central Station i New York.

Lyder det fristende? Det gjorde det for marketingsdirektør Dino Karalic, der tilbød et rejsegavekort fra Aclass.dk til fordel for middagen i New York. Rejsegavekortet bliver i det nyeste afsnit til cocktailkurset for 25 personer fra firmaet Cocktailkursus.dk af en værdi på 10.125 kr.

Følg Thomas Jarolics’ videre rejse mod Rolex-uret i første sæson af podcasten »Hårnålens Værdi« på Spreaker.com, iTunes eller i din podcast-app.

Læs mere om Thomas Jarolics på Jarolics.dk

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen