Berlingske Business
For abonnenter

Danske topchefers tro på fremtiden styrter ned

Malou Aamund
Malou Aamund, direktør hos Google i Danmark, mener at mange virksomheder mangler evnerne til at kunne lave datadrevet forretning. Foto: Sarah Christine Nørgaard.  Foto:

Mens opsvinget lige nu buldrer afsted, begynder danske topchefer at se mere og mere dystert på fremtiden, fremgår det af en ny global undersøgelse fra KPMG. Det rammer nu de store danske virksomheder, at de ikke investeret i fremtiden i de gode år, mener Googles danske topchef, Malou Aamund.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen