Berlingske Business
For abonnenter

Dansk stjernekok tjener godt på voksende madimperium

Yde
Henrik Yde Andersen i sin første restaurant, Kiin Kiin, på Nørrebro i København. Restauranten, der på mange måder er fundamentet for den succes, som han i dag har med 15 restauranter og pæne regnskabstal. Foto:

Henrik Yde Andersen, manden bag Kiin Kiin, har ikke set sig tilbage, efter at han slog igennem på den danske madscene for snart 12 år siden med en thairestaurant i Michelin-klasse. Han åbner restauranter og koncepter på stribe, og bundlinjen bugner.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen