Berlingske Business

Comparo og Autobutler går sammen

værksted
Arkivfoto: Bilforhandler Henrik Larsens værksted med mekaniker Claus Aalborg. Foto:

Fremover kan bilejere sammenligne priser på både forsikringer og værkstedspriser samme sted.

Nu indgår to af bilejernes største prisportaler, Comparo og Autobutler, en licensaftale, så bilejerne samme sted kan sammenligne priser på forsikringer, værkstedspriser og bilån.

Med samarbejdet har den nye prisportal sammenlagt over 250.000 registrerede kunder og over 1,5 mio. brugere, oplyser Comparo.

»Det kan være kompliceret at finde den rigtige forsikring, billån eller bilværksted. Vi er derfor glade for at vi nu kan tilbyde en pakkeløsning, hvor man på en enkel måde henter pristilbud fra flere aktører. Her er Autobutler.dk en oplagt partner, der giver god værdi for vores brugere,« skriver Lars Lund Nielsen, adm. direktør hos Comparo.dk.

billede bilereee

Partner og medstifter Peter Zigler fra Autobutler regner med at der kommer synergi ud af samarbejdet, så de sammen kan vokse yderligere. Ifølge en meddelelse fra de to portaler har 70 pct. af danskerne brugt en eller flere prissammenligningsportaler det seneste år.

Comparo.dk henter priser på bilforsikringer fra op til 30 forsikringsselskaber på under et minut, og Autobutler.dk tilbyder at indhente tilbud på definerede værkstedsopgaver, og er vokset med søsterselskaber i Tyskland, England og Sverige.

05BUSPix-Autobutler-Peter-M.jpg

Autobutler vandt sidste år EY-prisen som årets bedste danske virksomhed i kategorien start-up.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen