Berlingske Business

Ugens taber: Koldings katastrofale kommunikation

 

Danske Banks Eivind Kolding har haft en svær uge. Budskabet om abonnementsbetaling for Danske Banks kunder blev ikke vel modtaget og har resulteret i en storm af protester. Tanken om, at kunder selvfølgelig skal betale for de ydelser, de bruger, er jo helt i orden. Men timingen for budskabet og Danske Banks mangel på fornemmelse for folkestemningen gør banken til ugens taber, mener Berlingske Business' nyhedschef, Peter Suppli Benson. Kilde: Berlingske Tv, 25-01-2013.

Seneste Business TV

Topledernes univers Se alle

Ugens vinder og taber Se alle

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen