Berlingske Business

Spændende design i ny varebil

Picasso

Citroën har nu lanceret den nye C3 Picasso som varebil med 1,6 kubikmeter varerum.

Citroëns meget roste C3 Picasso kan nu også fås som varebil med tilnavnet Comfortvan. Bilen spændende design vil gøre bilen meget anvendelig som ”reklamesøjle” for virksomheder. Og de første 10, der er bestilt, er da også primært til virksomheder.

Siden bilen kom på markedet i slutningen af april, er der solgt 550 af dem på hvide nummerplader.

Bilen har som den større C4 Picasso et stort glastag, som giver en lys kabine. Pladsen inden døre god – og den kubistiske form betyder en varerum på hele 1,6 kubikmeter – eller 1.380 x 1.200 x 980 mm – med bredde mellem hjulkaserne på 1.000 mm.

Den ganske komfortable kabine har centreret instrumentbræt med tydelig digital visning af fart. Takket være sin særlige opbygning (den er 4,08 meter lang, 1,73 meter bred og 1,62 meter høj) er C3 Picasso både rummelig og kompakt. Bilen leveres med to motorvarianter - benzin VTi 95 med 95 hk og turbodiesel HDi 110 FAP Airdream med 110 hk og partikelfilter (FAP). Standardudstyr er blandt andet ABS bremser og ESP stabilitetssystem. Dertil seks airbags, højde- og dybdejusterbart rat, varme i forsæder og aircondition. 

Prisen excl. moms og levering er for udgaven med benzinmotor VTi 95 129.900 kroner plus moms og med dieselmotor HDi 110 FAP til 134.900 kroner plus moms.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen