Berlingske Business
For abonnenter

SAS vil knytte kunderne tættere til sig med en app

10BUSPix-Rickard-Gustafson-.jpg
SAS-chef Rickard Gustafson vil gerne derhen, hvor luftfarts­selskabet også står for hotelreservering, billeje og taxibooking. Foto: Asger Ladefoged

Gennem sin smartphone-app vil SAS være hovedindgangen til hele din rejse. Ikke bare til flyturen, men også til hotel, taxi og lejebiler. Det handler om at give en gnidningsfri rejse-oplevelse og om at skabe et personligt forhold til kunden. Men SAS er ikke den eneste med den idé, og konkurrencen er hård.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen