Berlingske Business

Sommerkaos i SAS' kundebetjeningen

SAS-STRIKE/
Foto:

Det kan være svært at komme igennem til SAS i disse dage. I hvert fald hvis man forsøger at opnå telefonisk forbindelse til det skandinaviske flyselskabs salgs- og serviceafdeling.

Det skriver branchemediet Check-In

De lange ventetider skyldes ikke overraskende, at mange kunder er ude at rejse i disse uger og derfor har brug for at få forbindelse til deres flyselskab før, under og efter rejsen.

04BUSKabinepersonalet-i-SAS.jpg

- Lige nu er det højsæson for rejsende, og derfor kan der være ekstra run på telefonerne. Derfor skriver vi også på hjemmesiden, at der i perioder kan være ekstra lang ventetid. Vi har ekstra folk på telefonerne i øjeblikket, og gør hvad vi kan for at nedbringe ventetiden, siger pressechef Mariam Skovfoged fra SAS til Check-In.

Presset på telefonforbindelserne er ifølge Check-In også blevet øget af de problemer, som SAS har haft med sin hjemmeside, der blev lanceret kort før årsskiftet og løbende indfaset i de enkelte markeder.

Oliepris og prispres rammer SAS hårdt Kabinefolks strejke koste

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen