Berlingske Business

SAS-passagerer kan bytte billetter til Paris

s
Foto:

Efter fredagens terrorangreb i Paris tilbyder SAS, at alle passagerer kan ombytte deres billetter til Paris.

Alle passagerer, som har en billet med SAS til Paris, kan i perioden frem til den 22. november ombooke deres billetter, skriver Check-In.dk

Det vil være muligt at rykke rejser til Paris frem til den 15. februar næste år, og ombookingen gælder til en anden afgang i samme serviceklasse.

Det skyldes terrorangrebet i Paris fredag aften, som ellers ikke har påvirket SAS-flyvningerne til den franske hovedstad. SAS oplyser dog passagererne om risiko for længere kø ved sikkerheds- og grænsekontrollen.

Airbus A330 Enhanced

De franske myndigheder har nemlig indført midlertidig grænsekontrol, så alle rejsende skal medbringe et gyldigt pas ved rejser til Frankring. Hvis en rejsende ikke har et gyldigt pas, er det ikke tilladt for flyselskabet at tage passageren om bord på flyet.

Air France tilbyder samme mulighed som SAS. Dog er gyldighedsperioden for en billet, der skulle have været benyttet mellem den 17. og 22. november, blot forlænget til den 15. december, skriver Check-in.dk.

aaa

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen