Berlingske Business

SAS indgår samarbejde med bagagefirmaet Valizo

SAS præsenterer årsregnskab
Et partnerskab med bagagefirmaet Valizo gør, at SAS fremover kan tilbyde kunderne at få afhentet bagagen på hjemadressen.  Foto:

Et partnerskab med bagagefirmaet Valizo gør, at SAS fremover kan tilbyde kunderne at få afhentet bagagen på hjemadressen.

Tjenesten drives af fire danske partnere, herunder Christian Kurir Andersen og Lars Konrad, der begge er meget begejstrede for aftalen med SAS.

Det skriver Dagbladet Børsen.

»Det er et vigtigt airline for os, da det jo både sender en signalværdi til andre selskaber, men også er en mangedobling af vores volumen,« siger administrerende direktør Lars Konrad til Dagbladet Børsen.

FILES-NORWAY-TRANSPORT-AVIATION-LOW-COST

Indtil videre er det kun en begrænset række SAS-fly, der er med i aftalen, men folkene bag Valizo håber, at deres service snart bliver tilgængelig for alle SAS-kunder. Samtidig regner virksomheden også med at udvide til andre skandinaviske lande i løbet af få år.

»Vores drøm er, at man kan rejse uden at se sin bagage undervejs,« siger Lars Konrad.

SAS præsenterer årsregnskab

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen