Berlingske Business

SAS' danske salgschef forlader jobbet efter et halvt år

SAS flyver sorte tal hjem i stærkt andet kvartal Ryanair taber
Det blev kun til seks måneder som salgschef hos SAS for Mette Krath. Hun har opsagt sin stilling til fordel for rollen som chef for storkundeafdelingen i Danica Pension. Foto:

Det blev kun til seks måneder som salgschef hos SAS for Mette Krath. Hun har opsagt sin stilling til fordel for rollen som chef for storkundeafdelingen i Danica Pension.

Det blev kun til seks måneder som salgschef hos SAS for Mette Krath. Hun har opsagt sin stilling til fordel for rollen som chef for storkundeafdelingen i Danica Pension.

Det skriver Check-In.

SAS

Mette Krath tiltrådte stillingen som salgschef i det nordiske luftfartsselskab i slutningen af januar 2015 efter 14 år i selskabet.

- Jeg blev kontaktet omkring det kommende job i Danica Pension, men jeg har ikke været jobsøgende. Jeg har været glad for mit job og har også været glad for at være i SAS, siger Mette Krath til Check-In om jobskiftet.

Fra 1. november 2015 sætter hun sig i chefstolen hos Danica Pension.


sasbagage

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen