Berlingske Business

Ryanairs charmeoffensiv virker

ff
Overskrift
Foto:
 

Chefen for Ryanair, Michael O'Leary, lancerede en charmeoffensiv sidste år, som lader til at have virket over al forventning.

Sidste måned steg kundetallet med 28 pct. sammenlignet med samme tidspunkt året før. Som en del af charmeoffensiven har selskabet introduceret gratis håndbagage og allokerede sæder.

Det skriver The Independent.

SAS

Ryanair oplyser, at virksomheden havde 6,7 mio. passagerer sidste måned mod 5,2 mio. passagerer i samme periode sidste år. Ikke alene steg passagertallet, Ryanair oplevede også en stigning fra 80 til 90 pct. i evnen til at fylde sine fly.

Charmeoffensiven blev lanceret af topchefen Michael O'Leary med programmet "Always Getting Better". Til præsentationen af programmet krammede og nussede topchefen en hundehvalp for at understrege sin nye rolle som "den flinke chef". Selskabet har nu planer om at udrulle fase to af sin revolution af kundeservice. Blandt andet er en ny hjemmeside, nyt kabineinteriør og nye flymenuer på trapperne.

sas

31BUSMichael-oleary.jpg

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen