Berlingske Business
For abonnenter

Nyt bilkoncept: Var det noget med en Lamborghini på abonnement?

06BUSPix1-Lamborghini-15094.jpg
Jens Bjerrisgaard, adm. direktør for Semler, kan endnu ikke fortælle detaljer om Dribe, der dog allerede har udarbejdet en venteliste og markedsfører sit koncept på Facebook. Men det ligger dog fast, at man kan få en Lamborghini i det nye bilabonnement.Arkivfoto: Odd Andersen/AFP

Semler-koncernen lancerer et nyt abonnementskoncept, der skal gøre det muligt frit at vælge mellem et hav af forskellige biltyper. Det skal være fleksibelt at have bil, lyder det fra direktøren. Konkurrenter byder Semler velkommen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen