Berlingske Business

Norwegian udfordrer på SAS' hjemmebane

Kunderne flokkes i Norwegians fly
Foto:

Det norske flyselskab Norwegian vil øge antallet af afgange mellem de skandinaviske hovedstæder

Det norske flyselskab Norwegian vil øge antallet af afgange mellem de skandinaviske hovedstæder, og vil fra april flyve syv gange dagligt fra København til Stockholm og Oslo. Det skriver dagbladet Børsen.

Dermed kigger man især efter de forretningsrejsende, som er et kernesegment for SAS, som planlægger 15 afgange dagligt på de to ruter henover foråret og sommeren.

- Vores ambition er altid at ligge rigtigt prismæssigt og levere det, kunderne efterspørger, og det er billige flybilletter, siger informations- og marketingchef hos Norwegian, Johan Bisgaard Larsen, til dagbladet Børsen. SAS tager nyheden med ro og tror på, at man kan slå Norwegian på andet end prisen.

- Uanset at de øger deres afgange, så har vi jo en klart bedre tidstabel, end de har. Vi har et loyalitetsprogram, god service, gode produkter og punktlige flyafgange. Og så har vi med hele netværksdelen altså adgang til tusind destinationer, siger SAS' koncernchef Flemming Jensen til Børsen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen