Berlingske Business

Norwegian slår SAS i antal af loyale medlemmer

Billede
Nordmændenes bonusprogram havde i april fire mio. medlemmer - og nu lyder det fra selskabet, at man inden nytår kan udskrive medlemskort nummer fem mio. Foto:

Norwegians loyalitetsprogram har nu flere medlemmer end det tilsvarende program hos SAS. Og hos det norske lavprisselskab venter man, at antallet af medlemmer runder fem mio. inden årets udgang. Det skriver branchemediet Check-in.dk.

Nordmændenes bonusprogram havde i april fire mio. medlemmer - og nu lyder det fra selskabet, at man inden nytår kan udskrive medlemskort nummer fem mio.

Det fortæller selskabets informationschef i Danmark, Daniel Kirchhoff, til Check-in.dk.

- I Danmark har vi godt 500.000 medlemmer. Vi ser videre en stor medlemsvækst i nye markeder særligt i England og Spanien, siger Daniel Kirchhoff.

SAS SAS leverer igen overskud

SAS rundede allerede fire millioner medlemmer af sit bonusprogram, Eurobonus, i august 2015. SAS oplyser til branchemediet, at man på nuværende tidspunkt har cirka 4,7 mio. Eurobonus-medlemmer.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen