Berlingske Business

Norwegian runder medlem nummer fem million

Fyldte fly sikrer Norwegian fordobling på bundlinjen
ARKIVFOTO 2010 af fly fra Norwegian i Københavns Lufthavn Foto:

Det norske lavprisselskab Norwegian har rundet de fem mio. medlemmer i flyselskabets bonusprogram. Det oplyser selskabet.

Fordelsprogrammet, der kaldes Norwegian Reward, får hver dag 4000 nye medlemmer - og her to uger inden årsskiftet er de fem mio. altså nået.

I Danmark er der 520.000 medlemmer, oplyser lavprisselskabet.

Norwegian

I april var fire mio. medlem af loyalitetsprogrammet, og det er især ekspansionen i Spanien, Storbritannien og USA, der har været med til at styrke antallet af medlemmer.

»At nå fem millioner medlemmer er en milepæl. Vi vil fortsætte med at ekspandere og introducere nye samarbejdspartnere, så vores medlemmer får endnu flere muligheder for at tjene Cashpoints,« siger Brede Huser, chef for Norwegian Reward, i en pressemeddelelse.

FILE NORWAY ECONOMY TRANSPORT NORWEGIAN

I november skrev branchemediet Standby, at SAS havde 4,7 mio. medlemmer i sit bonus program , Eurobonus.

Billede

norwegian

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen