Berlingske Business

Nissans mest solgte med nyt udstyr

Nissan
Foto:

Modelvarianterne i den mest solgt Nissan i Denmark, øges.

Fremover findes udstyrsvarianten Acenta-RC i begge modeller. Acenta-RC ligger midt i mellem Nissans to eksisterende udstyrsniveauer, Acenta- og Tekna.

Acenta-RC gør Qashqai og Qashqai+2 mere elegant og indeholder det integrerede navigations- og stemmegenkendelsessystem, Nissan Connect.

Sammenlignet med det almindelige Acenta-niveau, indeholder RC-udgaven også bl.a. 18" alufælge, sølvlakeret tagræling og sølvlakerede udvendige dørhåndtag, stort glastag og tonet bagrude.

Salget af Nissan Qashqai begyndte i april 2007. Dengang var den blandt de førstesåkaldte crossover-biler, der har såvel en personbils som en firehjulstrækkers egenskaber. Indtil i dag er der solgt over 3.000 eksemplarer, og i 2008 var modellen den mest solgte Nissan-model i Danmark.

Nissan Qashqai+2 blev lanceret i Danmark i oktober 2008.

- høy

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen