Berlingske Business
For abonnenter

Mærsk gør op med fortiden: Nu skal der købes iværksættere

15BUSAP-Moeller-Maersk-AS-k.jpg
For at fremme en mere uformel og mindre driftsorienteret kultur skal Mærsks nye Growth Unity-enhed ikke holde til i hovedkvarteret på Esplanaden i København. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen

A.P. Møller - Mærsk har brug for hjælp. Den store danske virksomhed med de lange traditioner ser sig om for at kunne opkøbe en helt anden type selskaber. Den beslutning kan måske endda være begyndelsen på et opgør med det gamle mantra om »rettidig omhu«.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen