Berlingske Business

Erhvervsankenævn er parat med Mols-Linien-kendelse i august

Mols Linien
Mols-Linien anmodede  i december fondsbørsen om sletning af selskabet aktier i forbindelse med en beslutning på generalforsamlingen i oktober. Og i slutningen af februar traf Nasdaq Copenhagen beslutning om at imødekomme anmodningen. Foto:

Der går endnu en tid, inden aktionærerne i Mols-Linien kan se frem til, om deres aktier skal slettes fra fondsbørsen eller ej.

Erhvervsankenævnet har behandlet Nasdaq Copenhagens afgørelse om sletning af Mols-Liniens aktier fra handel og officiel notering mandag, men en kendelse kan først ventes at foreligge 15. august.

Det oplyser Mols-Linien til fondsbørsen.

Pix - mols Billede

Sagen er, at Mols-Linien i december anmodede fondsbørsen om sletning af selskabet aktier i forbindelse med en beslutning på generalforsamlingen i oktober. Og i slutningen af februar traf Nasdaq Copenhagen beslutning om at imødekomme anmodningen.

Det er en række mindretalsaktionærer i Mols-Linien, der har indbragt sagen for Erhvervsankenævnet.

Kapitalfonden Polaris ønsker som hovedaktionær at få selskabet afnoteret på fondsbørsen i København.

Mols Linien

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen