Berlingske Business

DFDS opretter organisation med fokus på salg til passagerer

FRANCE-TRANSPORT-MARITIME-MY FERRY LINK
Foto:

Rederiet DFDS opretter fra oktober i år en ny global organisation, der skal tage sig af markedsføring og salget til passagererne.

Den nye organisation skal forbedre servicen og onlineoplevelsen for passagererne, der står for omkring 20 pct. af selskabets samlede omsætning. Det oplyser rederiet i en meddelelse til fondsbørsen.

DFDS transporterer hvert år mere end 5 mio. passagerer mellem landene i Nordeuropa, og mere end 80 pct. af passagererne køber deres billetter og rejser online.

- Og efterspørgslen efter nemhed og høj kvalitet i onlinekøb og -services forudses at blive ved med at stige. Den nye organisation styrker evnen til både at imødekomme dette behov og tiltrække passagerer til rutenetværket. Hertil kommer større effektivitet, skriver selskabet i meddelelsen.

I begyndelsen af 2018 vil selskabet desuden samle de 17 nuværende hjemmesider, der er målrettet mod passagererne, på dfds.com.

DENMARK OPCW SYRIA CHEMICAL WEAPONS

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen