Berlingske Business

Dagligt fly med Maersk til Milano

Maersk Air åbner 28. marts en ny rute til Milano - og skærper dermed konkurrencen overfor SAS. Det er samme lufthavn, Maersk flyver til - Malpensa, nord for Milano, med togforbindelse til den italienske storby.

Samtidig åbner Maersk Air en ny sommerrute én gang om ugen til den tyrkiske ferieby Antalya. Det sker fra 24. juni til foreløbig 26. august, men forlænges måske yderligere, hvis behovet er der.

- Interessen for at benytte vores koncept "Fly as you like" til og fra KØbenhavn og Billund har været stor. Derfor vil vi nu kan tilbyde de to nye distinationer, siger salgs- og marketingchef hos Maersk Air Anne von Glasow.

På begge ruter benyttes Boeing 737-500/700 fly med plads til hhv. 118 og 140

passagerer. Flyene er med "Fly as Llike" sædekategorier med benplads efter tøjstørrelse "Small, Medium og Large."

- Vi arbejder hele tiden på at tilbyde vore kunder de mest spændende byer og feriesteder samt at udnytte vore fly bedst muligt for fortsat at kunne give kunderne vort "Fly as you like" koncept med lave one-way priser og fleksibilitet på alle billetter, hvor kunderne selv vælger og kun betaler for det, de vælger, siger Anne von Glasow.

Billetsalget er startet til de to nye destinationer. Med de to nye ruter tilbyder Maersk Air ialt 39 ruter til 14 lande fra København - med tilslutning fra Aalborg, Karup, Sønderborg og Rønne med Cimber Air - samt fra Billund - med tilslutning fra Aalborg.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen