Berlingske Business

Tryg fastansætter skadesdirektør

 Tryg
ARKIVFOTO: Jesper Joensen, i Tryg Forsikring. Foto:

Forsikringsselskabet Tryg har fundet frem til en permanent løsning i det hul der var i topledelsen.

Jesper Joensen kan stryge ordet konstitueret fra sin titel. Den 50-årige skadesdirektør i Tryg har nu fået permanent papir på den stilling, han blev konstitueret til i april 2013.

Det oplyser forsikringsselskabet i en fondsbørsmeddelelse.

- Udnævnelsen kommer som følge af, at Jesper har gjort et fantastisk job som konstitueret skadekoncerndirektør, hvor han i en udfordrende periode med mange forandringer har vist stærke lederegenskaber, udtaler koncernchef Morten Hübbe i en pressemeddelelse.

Jesper Joensen har været i Tryg i 21 år og i alt 27 års erfaring inden for forsikring. Han har hidtil i Tryg siddet med ansvar for Tjenestemændenes Forsikring og Partneraftaler Privat.

Marie-Louise Rahbek overtager ansvaret for tjenestemændene efter nytår, mens Lars Bonde er i spidsen for Partner Privat indtil en ny aftale er på plads, skriver Tryg.


Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen