Berlingske Business

Totempo lagt for had online

Totempo lagt for had online - 1

Vejhjælpsvirksomheden Totempo, der i dag gik i betalingsstandsning, har gennem længere tid været lagt for had online. Her findes et hadesite mod virksomheden, hvor rygter om en forestående betalingsstandsning allerede florerede for flere dage siden.

Totempo stinker. Nogenlunde sådan synes mantraet at være på hadesitet totemposucks.com, der har dedikeret sig til at føre en onlinekrig mod autohjælpsvirksomheden Totempo.

Her kan utilfredse kunder få luft for deres frustrationer over Totempo, og ledelsen bag virksomheden, og siden det i dag blev offentliggjort at Totempo går i betalingsstandsning, men genopstår i et nyt firma, er debatten blusset op.

"Totempo er gået i betalingsstandsning! Nu bliver det interessant at se, hvor stor kreativitet der bliver lagt for dagen. Dette er formodentlig blot den spæde start," skriver én bloggger på sitet, hvor rygterne om en forestående betalingsstandsning eller konkurs dog har floreret igennem længere tid.

I går rapporterede en læser på Totemposucks.com således, at ledelsen havde siddet i krisemøde hele dagen.

En anden bruger mener at vide, at KIA-forhandlere for nyligt fjernede deres biler fra Totempos bilsalgsafdelinger af frygt for at de skulle indgå i et eventuelt konkursbo.

Autohjælpsvirksomheden, der har omkring 600.000 abonnementskunder, er også lagt for had på det sociale online netværk, Facebook. Her kan man melde sig ind i en gruppe ved navn "For os der hader Totempo," som i skrivende stund har 441 medlemmer.

Totempo er i løbet af få år blevet en af landets største vejhjælpsvirksomheder, men har undervejs fået en del kritik i medierne. Blandt andet fra DRs forbrugerprogram Kontant. Her fortalte kunderne historier om biler, der forsvinder sporløst i ugevis, overraskende høje regninger, reparationer der foretages uden aftale, og biler der bules og skrammes i Totempos værksteder.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen