Berlingske Business

Revisorerne med i Etikportalen.dk

Pix-etikportalen.dk
Via en ny hjemmeside kan forbrugerne spørge revisorer til råds. Foto:

De danske forbrugere vil frem over kunne stille spørgsmål til revisorerne via hjemmesiden Etikportalen.dk.

Den nye forbrugerhjemmeside Etikportalen har gang i forretningen og udvider. Portalen har indgået et samarbejde revisorernes brancheforening FSR-Danske Revisorer.

Med det nye samarbejde kan brugerne af Etikportalen.dk gå ind og får svar på spørgsmål fra revisorerne selv.

Etikportalen blev åbnet i starten af det nye år, og den tilbyder muligheden for gratis hjælp fra fagfolk i en række forskellige brancher. Derudover kan brugerne udveksle erfaringer, når de skal finde en ny bank, læge, advokat eller ejendomsmægler.

Med det seneste skud på stammen i form af samarbejdet med revisorerne kan brugerne af portalen stille faglige spørgsmål til revisionsbranchen. Spørgsmål og svar vil blive lagt ud på portalen, så andre brugere kan få glæde af dem.

”Vi har en ambition om, at der skal være transparens i vores arbejde. Revisorernes kunder skal ikke være i tvivl om, hvad det er vores medlemmer står for, og hvad de leverer. Derfor er vi glade for at kunne bidrage til Etikportalen.dk med information og oplysninger,” siger faglig direktør i FRS, Michael Rugaard.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen