Berlingske Business

Nøglefigur bag Lett-DLA-fusion går til Kammeradvokaten

puggaard
Advokat Henrik Puggaard

Henrik Puggaard, der var central i fusionen mellem det tidligere Lett og DLA Piper, har netop forladt DLA Piper til fordel for Kammeradvokaten. Det fremgår af Kammeradvokatens hjemmeside.

Advokat Henrik Puggaard var manden, som DLA Piper kontaktede i sommeren 2016, da det globale advokatfirma søgte en dansk fusionspartner. Dengang var Henrik Puggaard managing partner i Lett. Han samlede handsken op og stod i spidsen for de mange efterfølgende møder, der resulterede i fusionen, der gjorde Lett til DLA Piper. Fusionen trådte i kraft i maj 2017.

Henrik Puggaard fortsatte i rollen som managing partner for den nye spiller på det danske marked, indtil Martin Lavesen i oktober 2017 blev udpeget som ny managing partner i DLA Piper. Og nu mindre end et år efter fusionen har Henrik Puggaard så valgt nye græsgange. Han er ifølge Kammeradvokatens hjemmeside blevet optaget som partner.

horten

Hos Kammeradvokaten skal 50-årige Henrik Puggaard være med til at styrke og udvikle Kammeradvokatens relativt nye Aarhus-kontor, der åbnede for cirka halvandet år siden.

Henrik Puggard har 20 års erfaring som advokat. Udover at være såkaldt corporate advokat, er han specialiseret inden for fast ejendom og finansiering med særlig ekspertise i offentlig-private partnerskaber, såkaldte OPP’er.

Henrik Puggaards skifte betyder, at han nu bliver del af et noget større advokatfirma. Kammeradvokaten er landets største advokatfirma målt på antallet af jurister. DLA Piper er sjettestørst.

12BUSPix-Lett-152613.jpg

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen