Berlingske Business
17:42

Personligt præg i køkkenet

Derfor har Biga Køkken & Bad og Furnipart netop indgået et unikt samarbejde, der giver kunderne endnu flere muligheder

for at sætte et personligt præg på deres køkken med hensyn til stil og materialer. Grebet på det nye

køkken er prikken over i'et.



Derfor har Biga nu indgået et spændende og unikt samarbejde med Furnipart, der

sikrer mere end 200 muligheder for at sætte et helt personligt præg på køkkenet. Furniparts vision om ikke

at følge trenden, men selv at skabe den, har dannet grundlag for et bredt grebssortiment i et stilrent skandinavisk design.





Grebene er skabt i samarbejde med førende danske designere. Det betyder, at der hos Biga finder en række greb,

som det ikke er muligt at finde andre steder.



Sortimentet giver masser af muligheder med hensyn til materialer og stil.



Der

er greb i aluminium, rustfrit stål, stål med forskellige overflader, zink eller messing. Uanset om der foretrækkes

diskrete knopgreb eller store markante bøjlegreb, er der mulighed for at finde et greb, som passer til den stil, der ønskes.

I Biga Køkkencenter er der mulighed for at studere de mange forskellige greb, som præsenteres på en flot og overskuelig

grebssøjle.

Dyre huse holder værdien

De allerdyreste huse holder nogenlunde trit med værdistigningerne

på huse i det gennemsnitlige segment. Til gengæld har de billigste huse det svært. En række ejendomsmæglere

har meldt ud, at huse i de dyre segmenter udsættes for nedadgående pres på salgspriserne, men tal fra Realkreditrådet

er anderledes optimistiske. Cheføkonom Jens Christian Nielsen, BRFkredit, siger, at priser på dyre huse næsten

kan følge med resten af markedet. Beregninger fra RealDanmark viser, at i de typisk dyre kommuner stiger kvm-prisen mere end

kontantpriserne, og økonom Jacob Rikard Nielsen, RealDanmark, henviser til udtalelser fra home om, at dyre huse i højere

grad anses for et "forhandlerobjekt", mens gennemsnitshuset ses som en standardvare.

Nyt til badeværelset

Gustavsberg

VVS lancerer nu sin mest sælgende sanitetsserie i nyt design: Nordic design 2002, der byder på ny teknik, ekstra funktionalitet

samt et enkelt og robust udtryk til badeværelset. Badeværelset med ornamenterede sanitetselementer i stærke farver

og svungne former har længe hørt fortiden til. Tidens trend kalder på enkelthed, rene linier og frem for alt funktionalitet.

Derfor har Gustavsberg udviklet en ny komplet sanitetsserie med basis i den populære Nordic serie, der med rene og markante

former samt ny teknik giver fleksible, kvalitetssikre og trendy løsninger til indretning af badeværelset. Yderligere

information: www.gustavsberg.com.

Ny original glaspendel

Moser er navnet på en ny, unik glaspendel, der viser en anderledes dimension

af Louis Poulsen Lighting.



Moser er designet med udgangspunkt i den dråbeformede boble, som glaspusteren frembringer,

når han arbejder med sit glasmateriale.



Formsproget er på én gang sjovt og uhøjtideligt, men Moserpendel

er naturligvis udført i sædvanlig, høj kvalitet. Moser Pendel er tegnet af den svenske keramiker og desiger Anu

Moser, og er specielt beregnet til kompaktlysrør, men armaturets belysningsmæssige kvaliteteter matcher lys fra glødelamper.

Den sender et blødt diffust lys omkring glaskuplen.



Nærmere oplysninger:



Louis Poulsen Lighting, tlf. nr.

3314 14 14.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen, investeringsdirektør i Sampension</p>
Sponseret

Aktiemarkederne ligger historisk set forholdsvis højt. Det afspejler, at det går rigtig godt i den underliggende økonomi, forklarer investeringsdirektør.Arbejdsløsheden er rekordlav i både Japan og US...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen