Berlingske Business

Nyt medlem af sponsorfamilien

Danmarks bedste kvindelige golfspiller, Iben Tinning, har indgået en sponsoraftale med Amoena, verdens førende producent

af brystproteser med filialer over hele verden. Udover at bære Amoena1s logo på brystet skal hun være ambassadør

for virksomhedens engagement i kampen mod brystkræft.



Amoena Danmark har siden 1999 stået bag golfturneringen Pink

Ribbon Cup, en turnering udelukkende for brystopererede kvinder. Planen er, at konceptet skal eksporteres til andre lande, hvor Amoena

har filialer.



Salgs- & marketingchef for Amoena Danmark, Michael Jul: - Det er oplagt at bruge en international tourspiller

som Iben Tinning, der repræsenterer mange af de værdier, vi møder i vores daglige arbejde, f.eks. viljestyrke, målrettethed

og kvalitet. Jeg har kendt Iben Tinning i mange år og har derfor fulgt hendes udvikling fra talent til verdensklassespiller.



Selv

er Iben Tinning glad for at udvide sin »sponsorfamilie« med endnu et medlem og samtidig støtte de aktiviteter, Amoena

er involveret i.



Hun har flere gange deltaget i Pink Ribbon Cup i Royal Oak Golf Club, en turnering, der markerer, at Amoena

i en måned hvert år (oktober) sætter ekstra fokus på brystkræft. Iben Tinning har ved disse lejligheder

spillet med brystopererede kvinder, hvis livsmod, -glæde og -vilje har imponeret hende.



Deltagernes matchfee går

ubeskåret til »Den Lyserøde Fond,« der administreres af Landsforeningen mod Brystkræft. Alle indsamlede

penge kommer tilbage til de brystoperer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen