Berlingske Business
For abonnenter

Nu ruller millionerne ind til forsinkede flypassagerer

08BUSTina-Zoe-Ditlevsen-og-.jpg
Det kom som en glædelig overraskelse, da 40-årige Tina Zoe Ditlevsen og hendes far for et par uger siden modtog knap 8.000 kr. i kompensation fra flyselskabet Primera Air. De havde næsten glemt, at de havde en sag kørende gennem firmaet Flyforsinkelse.dk, da det er tre og et halvt år siden, at de søgte om at få erstatning for en forsinkelse på 11 timer på vej til Egypten. En del af pengene har de brugt på at invitere hendes mor, Jane Ditlevsen, på restaurant og i biografen. Resten er øremærket en ny rejse. Privatfoto: ?Anders C. Nielsen

En stribe flyselskaber har i øjeblikket travlt med at udbetale millioner til flypassagerer, som har krævet kompensation for at blive forsinket på rejsen. Det sker efter flere års tovtrækkeri, som endte i Højesteret i april. Men ikke alle selskaber er lige hurtige til at komme til lommerne.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen