Berlingske Business
For abonnenter

Madplanen – børnefamiliens pest og frelse

114384412.jpg
»Før vi blev forældre, havde vi snarere den omvendte adfærd. Som regel blev indkøbene klaret i Irma efter fyraften, styret af impulser og en lækkersulten mave. Kvalitet frem for kvantitet. Og trak det ud på jobbet, var der heldigvis masser af gode takeaway-steder lige om hjørnet.«

KLUMME. To pakker økologisk hakkekød ligger hjemme i køleskabet og skriger til min samvittighed. Udløbs­datoen er i dag. Jeg drømmer om nemme måltidsløsninger. Om takeaway og impuls­indkøb på vej fra arbejde. Det er slut. Med vores status som småbørnsfamilie fulgte også madplanen, skriver Berlingskes Louise Kastberg

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen