Berlingske Business

Jobrejse til Prag og Paris

Paris og Prag - enkeltrejse fra 498 kroner. Nej - det er ikke en busrejse. Det er med fly. Sterling åbner ruter til de to hovedstæder

- fra 31. marts til den nordlige Paris-lufthavn Beauvais, hvorfra de rejsende køres i bus til byernes by, og formentlig til

Prag fra 1. april, da Sterling regner med at opnå tjekkiske myndigheders tilladelse til at starte flyvning en måned før,

Tjekkiet indtræder i EU.



- Vi har mange forretningsrejsende i dag. Vi ved, at erhvervsfolk planlægger efter vores

tidsplan. De sparer penge og har mulighed for at investere mere i kundebesøg. Mange danske virksomheder har outsourcet produktion

til Tjekkiet og kan med fordel vælge os, siger adm. direktør Torben Anker Sørensen, Sterling.



Han ser i store

træk kunderne komme fra traditionelle busture i den ene ende og fra dyrere flyforbindelser i den anden ende.

Nye

rejsende

- Det er kun de billigste billetter, der koster 498 kr., men med øget fleksibilitet betaler man højst 1.200

kr. Mange, der flyver med Sterling, ville ikke have taget afsted til en højere pris. Vi vil se en ekspansion på lavprisruterne,

som kommer af en to-tredobling af totalmarkedet for flyrejser. Til gengæld vil man altid se en forretningsmand, der ikke vil hænge

i en klokkestreng og ikke vil have snævre baner at bevæge sig på. Og så vil f.eks. Star Alliance være

et godt bud, siger Torben Anker Sørensen.



Der bliver tale om forbindelser tre gange om ugen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen