Berlingske Business

Forskud på campingferien i Bella Center

Det sker weekenden før den officielle åbning af Ferie 2002, hvor et særligt camping-afsnit præsenterer alt

det nyeste inden for denne, Danmarks næstmest populæreste ferieform.


Hele H Hallen vil i dagene 18. - 20. januar

være spækket med campingudstyr, telte, campingvogne og autocampers. Der udstilles omkring 150 campingvogne og 90 autocampere.


Som

en særlig service over for forbrugerne har Dansk Camping Union samtidig etableret sig med en stand, hvor repræsentanter

for organisationens teknisk/juridiske afdeling, DCUs campingpladser, samt servicepersonale fra DCU-Huset står parate til at

råde og vejlede de besøgende gennem det store udbud på markedet.


Det kan være spørgsmål

om køb af brugt campingvogn, hvilke campingpladser der har hvilke faciliteter, eller blot en hyggelig campingsnak om kommende og

tidligere campingoplevelser, oplyser DCU.


På standen vil det også være muligt muligt at erhverve trykfriske eksemplarer

af Danmarks mest internationale bog, DCU-Campingbogen 2002 med alt om 1700 cam- pingpladser i Europas populære campinglande. Campingudstillingen

fortsætter også under hele Ferie 2002-udstillingen i weekenden 25.-27. januar, hvor samtlige haller i det store udstillingscenter

rummer alt, lige fra eksotiske tømmerflåderejser i Indonesien og til luksuskrydstogter i Bahama.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen