Berlingske Business
For abonnenter

Kopikamp med Netto sender design-virksomhed i knæ

19BUS20170810-120232-3BM-13.jpg
Jesper Moseholm, admistrerende direktør i designfirmaet Anne Black. Det har været dyrt for Anne Black at sætte sig op imod Dansk Supermarked, efter at discountkæden Netto satte Anne Black-lignende produkter på hylderne for et år siden. Omsætningen er halveret, mens de juridiske omkostninger indtil videre er løbet op på en halv million kroner.

Designvirksomheden Anne Black kæmper en juridisk kamp mod supermarkedskæden Netto i en speget kopisag, der blev indledt sidste år med en stævning på to millioner kroner. Sagen har ifølge Anne Blacks direktør »amputeret« virksomheden. Netto afviser.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen