Berlingske Business

Torben Nielsens netværk

Bodil Nyboe Andersen fhv. nationalbank-direktør, som Torben Nielsen kender fra sin tid i Nationalbanken.

Artiklen fortsætter under billedet
17BUSbodilnyboeandersen.jpg
Bodil Nyboe Andersen, fhv. nationalbankdirektør, som Torben Nielsen kender fra sin tid i Nationalbanken.

Jens Thomsenfhv. nationalbank-direktør, som Torben Nielsen kender fra sin tid Nationalbanken.

Artiklen fortsætter under billedet
17BUSJens-Thomsen.jpg
Jens Thomsen, fhv. nationalbankdirektør, som Torben Nielsen kender fra sin tid Nationalbanken.

Tommy Pedersen adm. dir. i Augustinusfonden, som Torben Nielsen kender fra bankverdenen.

Artiklen fortsætter under billedet
17BUSTommy-Pedersen-augusti.jpg
Tommy Pedersen, adm. dir. i Augustinusfonden, som Torben Nielsen kender fra bankverdenen.

Henning Kruse Petersen koncerndirektør, som Torben Nielsen fra bankverdenen tilbage fra 1980erne.

Artiklen fortsætter under billedet
17BUSHenning-Kruse-Petersen.jpg
Henning Kruse Pedersen, koncerndirektør, som Torben Nielsen fra bankverdenen tilbage fra 1980erne.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen