Berlingske Business
For abonnenter

Ronaldo i underbukser har givet JBS vokseværk

SPAIN/
Siden 2013 har har Christiano Ronaldo lagt navn til undertøjsserien CR7, men han bidrager med mere end navnet. »Ronaldo er meget modeinteresseret, så når vi sidder og skal have kollektionerne færdige, er han stadig med. Er der en farve, som han ikke kan lide, så vil han ikke lægge sit navn til - også selvom det er den vare, som vi kan sælge mest af,« siger Michael Alstrup, der er direktør i JBS som producerer serien. (Foto: Sergio Perez / REUTERS / Scanpix) Foto:

Det seneste årti har den danske undertøjsproducent JBS fået flere berømtheder i stalden. I dag er virksomheden større end nogensinde, og navne som Cristiano, Caroline og Carmen har åbnet døre til stadig flere markeder.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen