Berlingske Business

Passagerer får 55 millioner tilbage for ubrugte klippekort

J
Flere end 95.000 har fået pengene tilbage for papklippekort, der blev pensioneret i sommeren 2015. (Foto: Jonas Vandall / Scanpix). Foto:

Flere end 95.000 har fået pengene tilbage for papklippekort, der blev pensioneret i sommeren 2015.

Movia har tilbagebetalt 55 millioner kroner til passagerer for ubrugte klippekort til bus, tog og metro i hovedstadsområdet.

Det oplyser trafikselskabet i en pressemeddelelse.

Resultatet glæder Movias kommunikationsdirektør, Camilla Struckmann.

»Vi har lagt vægt på at informere passagerne om, at de kunne få deres penge retur.«

»Og når man ser på, at vi har udbetalt 55 millioner kroner til 95.000 passagerer, er vi meget glade for, at så mange har set vores informationskampagne og benyttet sig af muligheden for at få deres penge retur,« siger hun.

Per

Klippekortet i pap blev pensioneret 30. juni 2015, og det har siden været muligt at få pengene tilbage for ubrugte klip.

Det har mere end 95.000 passagerer gjort brug af.

Det er ikke længere muligt at få pengene retur for klippekort med ubrugte klip.

Indvandrere i arbejde

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen