Berlingske Business

Ny brancheforening

Formålet med foreningen er at samle de seriøse udbydere af oversættelsesydelser for at højne standarden

af og kvalitetssikre branchen, som i dag er præget af mange seriøse - men desværre også en række knap

så seriøse - udbydere.



- Vi har for nylig set eksempler på, at en forkert oversættelse af en tekst kan

koste virksomheder millioner af kroner og tabte ordrer. Den risiko kan minimeres ved at henvende sig til seriøse oversættelsesvirksomheder,

hvis medarbejdere har den rette uddannelsesmæssige baggrund og den fornødne sproglige, kulturelle og faglige indsigt.

Der må derfor aldrig herske tvivl om kvaliteten i de oversættelsesopgaver, som vores nuværende og kommende medlemmer

leverer, siger den nye formand Tove von Jessen fra firmaet Lingtech A/S.



Formanden forventer, at op mod 30 virksomheder har interesse

i og mulighed for et medlemskab.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen