Berlingske Business
For abonnenter

Millioner til kloge smykker kan give andre kvinder lyst til iværksætteri

13BUSUrska-Srsen-164154-733.jpg
En investering på 20 million kr. skal hjælpe stifter og kommerciel dirketør for Bellabeat, Urška Sršen, med at udbrede hendes livstils-trackende produkter til Skandinavien. Her står hun med smykket om håndleddet og den intelligente vandflaske i hånden. Foto: Thomas Lekfeldt

En dansk investering på et tocifret millionbeløb skal åbne det skandinaviske marked for livsstils-trackende smykker. Investeringen skaber dog også forbilleder for fremtidige kvindelige iværksættere, vurderer forsker.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen