Berlingske Business
For abonnenter

Mellemmænd myldrer ind på det nye Airbnb-­marked: Sådan forsvarer de den kommercielle udlejning

13BUS20171212-160001-3-1847.jpg
Bo Sander, direktør i udlejningsfirmaet Nordic Housing, mener, at Airbnb er en salgskanal, der ikke er til at komme uden om. Foto: Niels Ahlmann Olesen

Nye virksomheder og koncepter pibler frem i ly af Airbnb, mens også eksisterende udlejningsfirmaer tjener på at være bindeled mellem udlejere og lejere. Mellemmændene afviser den tiltagende kritik.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen