Berlingske Business

<div class="S2">Arbejdspladsen motionerer

Dansk Firmaidrætsforbunds afdeling Motion på Arbejdspladsen (MpA) arbejder i øjeblikket på, for andet år

i træk, at afholde en landsdækkende motionskampagne med budskabet om 30 minutters daglig motion - og arbejdet ser ud til

at bære frugt.



Der er allerede godt 2.500 tilmeldte deltagere, og tallet stiger hurtigt.



Selv om de store virksomheder

kan trække en masse deltagere, så er det faktisk i lige så høj grad de små lokale arbejdspladser, som

batter noget. Sidste år var det således også primært små arbejdspladser, der løb med præmierne.



Kampagnen,

som hedder Arbejdspladsen motionerer - 30 minutter om dagen, bliver til i samarbejde med Novo Nordisk, der på trods af sit primære arbejde

med diabetes medicin, har valgt at gå ind og støtte kampagnen. Ved at tilmelde motionshold på fire-16 deltagere,

kan kolleger på de danske arbejdspladser i uge 37, 38 og 39, være med i kampagnens konkurrence, hvor førstepræmien

er en uges ophold for hele holdet på St. Croix i det tidligere Dansk Vestindien.



Yderligere information omkring kampagnen

og tilmelding fås på kampagnehjemmesiden www.dfif.dk/mpa under "Arbejdspladsen Motionerer" eller ved henvendelse

til MpA. nika

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen