Berlingske Business

Hun vil være kundens ambassadør

AP Pension, logo, Skilt, reklameskilte,
Foto:

Tina Legind Arnstrøm, 46 år, er tiltrådt som kundeservicedirektør i AP Pension. Hun kommer fra en stilling som vicedirektør for Nordea Liv & Pension. Før det var hun hos Danica Pension.

Hvilke forventninger har du til dit nye job?

Jeg forventer at blive udfordret og inspireret af, at det er et kundeejet selskab. Det er en styrke, at kunderne er med til at sætte rammerne for, hvilke initiativer der skal igangsættes. At se slutbrugeren i øjnene stiller krav til alle medarbejdere om at være kundeorienteret.

salling

Hvilke overvejelser har du gjort dig i forbindelse med dit skifte? Hvad bliver anderledes?

Alle kender vist Uffe Ellemann-Jensens sætning »if you can’t join them – beat them«. Jeg valgte join them, da jeg blev tiltrukket af en direktion, der fremstod som et ambitiøst team med en mission om at sætte fokus på innovation samtidig med, at de menneskelige værdier og ordentlighed vægtede højt.

Hvad har været den røde tråd i din karriere?

Jeg har været i branchen i 28 år. Den karrieremæssige røde tråd er ledelse gennem 23 år samt, at jeg altid har været tilknyttet Kundeservice. Jeg har derved et dybt kendskab til alle processer hvad angår pensionsordning, sygdom eller værre. Alle hændelser i forløbet er vigtige og stiller krav om indsigt og venlig forståelse.

Hvad er din uddannelse og hvordan ser du sammenhængen mellem din uddannelsesbaggrund og dit nye job?

Den viden og ekspertise, jeg har opnået, bærer jeg med ind i mit nye job. Det var en svær beslutning at skifte, da Kundeserviceområdet i fællesskab havde skabt flotte resultater. Jeg blev nysgerrig efter at høre mere om AP Pension – ikke mindst på grund af den høje kundetilfredshed.

Hvad ser du selv som de største udfordringer i din nye stilling?

Hele branchen fokuserer på effektivisering og forenkling. Det bliver også udfordringen for mig i AP Pension. Jeg skal varetage rollen som kundens ambassadør og bidrage til et tæt samarbejde på tværs af organisationen, så der i alle touch points tænkes ind, at kunden skal opleve, at det er nemt og bekvemt og føle sig rådgivet og godt hjulpet.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen