Berlingske Business

Her er Business-historierne der rørte os på Facebook i 2015

Ejendomsmægler Jan Fog død
Lievhaver-mægler Jan Fog, som døde i 2015. Foto:

Business.dks brugere på Facebook er meget glade for historier om de store detailkæder som Lidl, Rema og Ikea. Men det var en helt anden og trist historie, som i 2015 fik os til at dele, like og kommentere allermest - historien om liebhavermægler Jan Fogs alt for tidlige død. Se de 10 historier, som kastede flest reaktioner af sig i år.

»Jeg ved godt, at nogen tænker “ham der, sikke han kan”, når jeg kommer kørende i min Ferrari om sommeren. Men det vil...

Posted by Berlingske Business on Friday, April 24, 2015

»Som virksomhed har vi et ansvar for, at de produkter vi sælger, bliver produceret under ordentlige forhold.«

Posted by Berlingske Business on Thursday, November 19, 2015

Den fik 103 ud af 100 point.

Posted by Berlingske Business on Friday, August 28, 2015

Rema 1000 hæver nu mælkeprisen for at give økonomisk nødhjælp til Arlas kriseramte mælkebønder. Er du villig til at betale 50 øre mere pr. liter for den sag?

Posted by Berlingske Business on Friday, August 21, 2015

Nu får københavnerne deres eget Ikea - med ladcykler til at fragte møbler og nips hjem.

Posted by Berlingske Business on Thursday, April 16, 2015

Se Volvos nye direktør-bil

Posted by Berlingske Business on Thursday, April 23, 2015

Post Danmarks prisstigninger fik 38-årige Jacob Risgaard helt »op i det røde felt«.

Posted by Berlingske Business on Tuesday, November 17, 2015

Lise Kingo udskifter dansk erhvervsliv med en toppost i FN, hvor hun skal udbrede bæredygtige principper.

Posted by Berlingske Business on Thursday, June 25, 2015

Det kan koste meget dyrt at blive uvenner med folket

Posted by Berlingske Business on Thursday, June 18, 2015

Derfor stemte Asger Aamund nej.

Posted by Berlingske Business on Thursday, December 3, 2015

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen